גלנט במסר לחיזבאללה: "אל תעשו טעות"

    קובי פינקלר No Comments on גלנט במסר לחיזבאללה: "אל תעשו טעות"

    שר הביטחון גלנט בהר דב, סמוך לגבול לבנון: ״אני מזהיר את חיזבאללה ואת העומד בראשו – אל תעשו טעות. לא נהסס להפעיל את כל העוצמה שלנו, ולשחוק כל מטר של חיזבאללה״

    צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
    15:30
    01.05.24
    איתי גדסי No Comments on נתניהו לא ויתר: הסתיימה פגישת רה"מ ומזכיר המדינה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    וידאו: שחר יורמן | תמונות: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

    שר הביטחון יואב גלנט, סייר היום (שלישי) לאורך גבול הצפון, בעוצבת ״הגליל״ (אוגדה 91), יחד עם מפקד פיקוד הצפון האלוף אורי גורדין, מאו״ג 91 תת-אלוף שי קלפר והקצונה הבכירה של הפיקוד.

    השר גלנט קיים תצפית והערכת מצב במרחב הר דב, ועמד על ההתפתחויות האחרונות בגזרה. שר הביטחון קיבל מהמפקדים סקירה על מאמצי ההגנה הנעשים לאורך הגבול, ועל התקדמות בניית המכשול שמתבצעת בימים אלה.

    שר הביטחון קיים שיח מפקדים עם אלוף הפיקוד, מפקדי החטיבות והגדודים. השר גלנט הדגיש בדבריו את החשיבות בהאצת בניית המכשול, וחיזק את הכוחות על פעילותם למול האתגרים הגוברים בגזרה.

    ״הגעתי הבוקר לגבול הצפון, על מנת לעקוב מקרוב אחרי ההתרחשויות שקורות כאן בעת האחרונה. נפגשתי כאן עם מפקדי צה"ל והלוחמים – יש לנו מפקדים מצוינים ולוחמים נחושים", אמר גלנט. "אנחנו נדע להגן על אזרחי ישראל ועל מדינת ישראל בכל דרך. האויב צריך להבין שכאשר מדובר על ביטחון ישראל – כולנו מאוחדים״.

    הוא הדגיש: ״אני מזהיר את חיזבאללה, את נסראללה – לא לעשות טעות. עשיתם טעויות בעבר, שילמתם מחירים מאוד כבדים. אם חלילה תתפתח פה הסלמה או עימות, אנחנו נחזיר את לבנון לעידן האבן. לא נהסס להפעיל את כל העוצמה שלנו, ולשחוק כל מטר של חיזבאללה ושל לבנון אם נידרש לזה״.

    עוד הוסיף השר: ״אל תעשו טעויות, אנחנו לא רוצים במלחמה, אבל אנחנו מוכנים להגן על האזרחים שלנו, על החיילים שלנו ועל הריבונות שלנו״.



    0 תגובות